271211



Trallalllaaa... Dags att blogga lite här igen dåå, död är jag inte heller, wihuee! Eller något sånt. Flummig är jag dock. Ivartfall när jag skriver.

Två mysdagar har de varit för mig råå, igår va jag på besök hos mormor och åt gott och hade det trevligt! Plockepin spelade vi också. Jag är fan grym. Vann stort båda gångerna! (y)
Vi skulle dock varit hos oss igår (hos mamma) men där var de strömavbrott, suuuurrtt!!

Idag dådåå, då har jag inte gjort ett skit rent ut sagt, skulle kanske va med Emmi, blev ändrade planer pga mig... Ehhm jag har varit på en promenix, fotat i mitt lilla rum (eller nu ganska stora) samt att jag läst en trevlig frisyrtidning.

Jag har också drömt konstiga drömmar, nej men jag har drömt typ samma dröm två nätter på en veckas tid. Har varit på Kafé 44 två gånger denna vecka och sett Erik Hassle. Synd att detta nu bara va drömmar. Man blir så jävulskt besviken när man vaknar. Kommer dock i efterhand ihåg känslan som jag hade när jag drömde detta, konstigt... Meeeennn änddååå, jag har ju upplevt denna dröm på riktigt en gång iallafall, så detta gör inte så mycket. (Jooo det gör det!!!)

Imorgon blir det fotografiska och boka klippningstid. Mitt hår är jävulsktslitet så nu blir det att klippa topparna sen, hoppas dock att dem inte kapar 1-1,5dm som dem jävla frisörerna alltid gör fast jag klart säger KLIPP SÅ LITE SOM MÖJLiGT! Bajs på dem eller något sådant.

Men nu säger jag tack och hej samt att äckligt mycket bilder väntar er. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0