191211



Halloj alla små fina människor!

D E T  Ä R  M Å N D A G. J A G  S L U T A R  S K O L A N  I M O R G O N!!! Fattar ni, jag får jullov imorrn!? Så skönt. Imorrn blir det att åka in till stan och åka skridskor samt gå på julmarknad. Jag skiter i skridskor och nöjer mig med att fota dem som ramlar istället...

Idag dåå, då var det städning som gällde. Alltid lika trist, haha. Sen blev det lunch och vi satt i ett konstigt rum hela klassen, resten av skolan satt och kollade in där jäävligt mycket. Speciellt några tjejer i sexan... Haha.

Sen har jag haft Taken for a fool i mitt huvud hela dagen... Jag kan en mening i den. Hjälp mig!

Efter skolan fotade jag och Astid. Det snöar ju för fullt nu, så nu har jag snart vinterbilder på datorn. Åhhåå! ♥
(bilder kommer alltså på bloggen senare)

Så jag ska sätta mig och redigera bilder nu! Adjöö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0