171211

Hej!

Sitter hemma helt hyper typ. Lyssnar på en bra låt. Om och om igen. Varför ska människan vara så jävla bra hela tiden? Åhh.

Annars så kan jag tala om att jag fick en liten kusin i natt. Valentin heter han. Hihi!

Sen så ska jag snart dra mig iväg in till stan för ett bio besök med Ljungbergskan. Fan vad jag tycker synd om henne, hon lär bli bombad... (FÖRLÅT LJUNGIS!♥)


Btw kolla vad som finns på tradera!!! My gosh... Dock går allt musikhjälpen lägger ut upp till typ 10000:- men anyways. HIhihihihIH!!!! Hähähähä den hade han på Skansen, och på P3 och på övergångstället. Fast märket är påsytt nu! kjzdkfhk. Såå klart. HEJDÅ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0