161211


Jag och fina Astrid i onsdags!

Halloj där!

Fan vad skönt med fredag, slutet på veckan, awesuumee!

Skolan började nio idag och vi slutade vid kvart över 11, ganska skönt må jag säga. Utverderade första projektveckan, och valde vad jag ska jobba om veckan efter jullovet. De blidde minsann droger...

Följde också med min kära vän Emmi till Farsta när hon handlade lite julklappar. Och jag köpte paketpapper. Intressant, ellerhur?

Erik va inte heller med på musikhjälpen, han dök inte upp klockan sju. Det blev många förvirrade människor, meeen läste att han ska va med imorrn istället, wiie! Upp tidigt!

Sen blir det bio med Ljungisen imorrn!


Kommentarer
Postat av: EMJA

Sv; Åh va kul, jag lade precis till dig så säg till när du lagt till mig också :D kraaam

2011-12-16 @ 22:27:30
URL: http://emja.blogg.se/
Postat av: Jullan Svensson - TÄVLING I BLOGGEN

Hej hej !

har några jultävlingar påg i min blogg, skulle vara super om du ville vara med !

du hittar de i min meny :)

kram och god jul ♥

2011-12-17 @ 11:12:22
URL: http://svenssonjullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0