131211


Brist på bilder...


Halloj!

Lucia idag. Mysigt! Saknar snön bara. Luciatåg var det i skolan idag. Dem var duktiga. Fotade lite också men bilderna blir skit. Ska försöka att redigera någon iallafall.
Pratade också om droger heela långa dagen. Så nu har Cicci (lärare) lärt oss en väldans massa saker!


Missade också Armnad på p3. Fan. Teckningen försvann i skolan. Jävla skitskola. Är ,sajkhkF ARG! Får väl lyssna på hemsidan istället ;)
Annars så har jag skänkt pengar till musikhjälpen genom att önska en låt. Hähaä. 50kr är jag inte duktig. Tss...


Men nu ska jag redigera bilder och sen blir det luciamiddag hos farmen och Bangen. Då kommer jag även fråga ut min gammelmormor om gårdagen. Hähähäh.






Kommentarer
Postat av: emma härnqvist

saknar också snön..

2011-12-13 @ 19:09:18
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0