111211

Halloj alla goa och glada människor!

Kan börja med gårdagen. Då var det julmarknad som gällde på en liten skärgårdsö. Mamma hade hyrt ett bord så hon stod och sålde läxor. De var väl meningen att jag skulle hjälpa henne. De gjorde jag inte. Jag frös. Och fotade. Massor. Med mammas kamera dock, och eftersom att jag e hos pappa i en vecka till, så bilder kommer om en vecka nu!
Det var ivartfall trevligt att gå runt och kolla vad dem andra sålde, de va dock samma sak som förra året men anyways! Sen gick jag och tog en promenad i det tysta. De ända man hörde var mina skor som slog i marken. Mys!


Idag var det julhandla som gällde, inne i city. Har införskaffat mig massor av julklappar så nu är det inte såå många kvar. Roligt!
Sen så införskaffade jag mig en ny klänning. Hihi. Fin var den!


De nya inköpet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor du hos dina föräldrar två veckor i taget? Själv byter jag varje vecka, och tycker det ät jobbigt :(

2011-12-12 @ 20:18:12
Postat av: Felicia

Anonym; japp eller jag bor hos min mamma i två och en halv vecka och hos min pappa i en och en halv då han jobbar lite knasiga tider.

Men ska jag vara ärlig så tycker jag faktiskt inte att det är så jobbigt... Som tur är ;)

Men jag tror att de kommer att bli bra för dig också!

2011-12-12 @ 20:39:13
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0