021211

Hejjjj! :DDD

Har haft en awesome dag måste jag säga! Tack allihopa som jag fått tillbringa denna dag tillsammans med! Ni är bääst! ;D


Börjar med att jag blir väckt av mammsen och Ida. Får lite trevliga saker. Klädur samt en the strokes skiva! Yeaahh!!
I skolan bakade vi muffins, dem blev brända. På mentrosträffen fikade vi ännu mer, skolsyster kom in och vi skulle fylla i en lapp, och sen pratade vi lite om ett kemi prov. Sen var det tack och hej och gå hem tjugo över 11. Fan så awesome!


Kommer hem och sover ett tag och vid sju kom vänner och familj. Vi åt tacos och hade de trevligt! Fick ännu mer fina saker av dessa söta människor!
Slutade med flumm gällande mig, Carro och Emmi. Haha! En helt perfekt födelsedag. Har tagit sjukt mycket bilder också som ska laddas upp sen någon dag! :D


Tack igen. Hej!



EN bild från dagen. Såhär såg jag ut litegrann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0