Genom Eld

Goddagens!

Sitter i soffan just nu och är trött som satan! Långa skoldagar tar död på en. Verkligen.

Började dagen med att ha idrott 8.15 och då skulle man ut och springa. Härlig start på dagen! Våran nya idrottslärare verkar vara väldigt bra iallafall!
Har haft engelska i timmar, och de gillas inte. Fast jag hörde någon använda ordet Hurtful för första gången. Två gånger till och med. Woow! Läxa fick man också.
Biologi är inte min grej och SO, hmm kruxigt... Läxa där också! Hääärligt!
Men när man kommer hem halv fem är man verkligen DÖD!

Åt trevliga pannkakor till middag och nu är det robinsson som gäller!


Storfot och Lillfot, haha! ♥


Haha och nej jag kom inte på någon rubrik, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0