Fredagen den 26 augusti 2011

Tjuu!

Idag är det fredag och den 26 augusti. Vad tycker vi om den 26 augusti då? Jo men i skolan va de väl helt okej. Kollade på en skittråkig film. Coraline. Animerat skit. Ärligt, lärare och välja filmer går inte bra ihop. Det funkar inte alls faktiskt...
Aja, jag och Astrid satt och flummade istället, åt två tanter i filmen. Hahaha jag dör!

Sen fortsatte vi och flummade uppe i matsalen. Med maten... Heh. Eller ja vi la bara på lite ärtor och skit på maten. För den va helt klart oätbar. För ovanlighetensskull typ, haha fast nää.
Sen spelade Astrid och Ljungbergskan kort och själv satt jag och babblade med Elin typ, haha :p

Sen eftersom att de e den 26 augusti fyller en underbar människa år. Erik Hassle. 23 blir han idag :)
Har faktiskt inte sagt de så många ggr idag 10-15 gånger bara. Inte så mycke för att vara jag *stolt!*

Pics från dagen min ;D





Astrids och mina favorittanter! Hahahahahah!


Kommentarer
Postat av: Josse

Ut på facebook, ut på facebook! :D<3

2011-08-26 @ 17:31:20
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0