Lilla ärtan och syster spenat

Hej, hej! :)

Sista dagen på helgen och imorrn de är då det börjar på riktigt. Skolan. Nej jag vill inte. Inte alls. Slutar klockan fyra gör jag också. Kvart över fyra tillåmed. Inte okej!

Idag så har jag iallafall njutit av söndagen och hittat på massor med saker känns det som. Jag och Ida stack ut och fotade lite. Endast porträtt bilder. Dem finns på fotobloggen lite senare ;)
Sen har jag städat Skruttens bur flummig som satan och skrutten fick heta Lilla ärtan och Ida fick heta syster spenat. Tja de kan hända mycke saker när jag har tråkigt.

Nu ska jag iallafall redigera bilder och njuta av söndagskvällen ;D


Jag och Syster spenat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0