Kläder från dagen

Tog med mig mobilen in i rummet som spelade Oskar Linnros och fotade kläderna jag köpt. Jag fick själv agera modell. Och bilderna blev inte speciellt bra nej. Men de duger nog åt er (;


Röd klänning från H&M och svartprickiga strumpbyxor från BikBo

Jeansen är mina gammla men tröjan köptes idag på H&M

Vita tröjan är också från H&M och munkjackan är från Bikbok

Nej jag är inte helt förvirrad. Jag vet att jag la ut den tidigare idag. Haha, men här har vi skinjackan (nej den är inte äkta) men den köptes på Vero Moda

Och nupe fick inte en enda bra bild på min nya väska. Min gammla gick ju sönder, eller den möglade ju när jag glömmde att plocka upp en macka ur den och sedan hittade den 5 dagar senare... Öpps (a) Haha.
Sen orkade jag inte fota en annan klänning (också från H&M) den va jäkligt svår att ta på sig och jag orkade inte göra de... Lat tjej. Men skit it. Sen e ju inte strumpor så intressanta ;)


Kommentarer
Postat av: anneli

tack så mycket, sjukt fina kläder förresten :)

Oscar Linnros och Daniel Adams Ray har jag kramat och fått autografer när jag gick 7:an men då hade dom gruppen Snook ^^

2011-08-27 @ 21:54:38
URL: http://mineinspiration.blogg.se/
Postat av: anneli

där ser man, dom tyckte jag var söt iallafall. Fick en puss var av dom också på kinden, lite roligt minne från ungdomen ;) ingen orsak!

2011-08-27 @ 22:03:11
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0