Hmm...?

Jag har inte så mycke att blogga om. Har ingen inspration riktigt. Men jag tänkte att jag kanske skulle göra en sån där lista igen. Vet inte om ni kommer ihåg men jag gjorde någon lista förra året. Och ja jag tänkte kanske göra den igen. Ja de e nästan ett år sen. Och så kan man liksom jämföra från förut. Om ni inte kommer ihåg såå

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Mitt favoritminne
Dag 3 - Mina föräldrar
Dag 4 - Det här åt jag idag
Dag 5 - Ett ögonblick
Dag 6 - En första
Dag 7 - Min dag
Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
Dag 9 - Mina syskon
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - Min favoritfödelsedag
Dag 12 - Min bästa vän
Dag 13 - Den här månaden
Dag 14 - Det här får mig att må bättre
Dag 15 - Det här får mig att må sämre
Dag 16 - Mina rädslor
Dag 17 - Det här saknar jag
Dag 18 - 3 saker som jag verkligen älskar
Dag 19 - Ett till ögonblick
Dag 20 - Min vecka
Dag 21 - Mina vänner
Dag 22 - I min handväska
Dag 23 - Min favoritplats
Dag 24 - Det här saknar jag

Ja jag la till några saker, hihi. Men aja isåfall skulle jag börja med de den andra (september). Men ja om ni absolut inte vill säg till för annars kör jag på de här ;)


Så slänger vi in en till bild på mig rå (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0