Hemma!

Så va jag hemma efter två dagar ute i skärgården. Har haft de jättemysigt! Bra väder vare igår, dock inte idag, jag hade med mig fina Emmi, och det fotades massor! Jag har också fått ett nytt favoritord antiklimax så de säger jag lite då och då... :$ Har också fått en till fästing. Nummer sju i sommar... Svår att plocka bort va den också, och jag blir som vanligt helt yr i huvudet när den plockas bort.

Annars så kan jag säga att bilder kommer någon dag. Jag använder ju alltid mammas jobbdata då min är ur funktion typ. Så hon ska säkerhetskopiera alla hennes jobb. Men när hon gjorde de så kommer bilder, bra va?

Så de blir en gammal bild så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0