Hej

Hej! :)

Ny dag och så är de tisdag. Planerna för dagen är att jag snart ska ned till farmor och grilla. Trevlans.

Annars tror jag att jag ska dö. Ida har lämnat sin Tove Styrke period, nää hon lyssnar knappt på henne längre, hon pratar inte om henne. Meeen hon har hittat en "ny"... Ulrik Munther... FY FAN! Uhh, han har liksom typ tre låtar så gissa hur jävla många ggr jag hört dem -.-
Grr, måste t.ex följa med till Linköping om två veckor för att se honom eftersom Ida följde mä till Norrköping... Uhh. Men de hade ju kunnat vara värre ;)


En ganska gammal bild... Haha xD

Kommentarer
Postat av: Ida (love ulrik munther)

Men fillan ulrik är ju bäst ju!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3

Han är mycket bättre än mr hassle ju.

Och han har ulrik har faktiskt 10 låtar

2011-08-16 @ 17:50:49
URL: http://iloveulrikmunther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0