Första dagen i skolan

Hej! :)

Har ju inte bloggat på ett tag nu men de va ju för att jag varit i Linköping och Göteborg. De blir bloggning om de lite senare vettni! ;D

Idag så började ju då skolan igen efter ett lång sommarlov. De va ju kul att träffa alla igen, men de där med prov, pluggning och allmänt tråkiga skoldagar. De gillas inte.
Men de va bara upprop idag och de e inga riktiga skoldagar på hela veckan så de e skönt de.

Efter 45min i skolan hängde jag med Emmi hem, där vi nördade vid datorn i några timmar, haha lyssnade på musik. Duktiga vi är på att blanda, bara Erik Hassle och en annan människa som jag inte tänker nämna namnet på för honom gillar jag inte... xD
Fotade gjorde vi också och sjöng "we sing" som jag väldigt lyckat *host!*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0