Dag 1. Linköping.

Yes precis. I fredags klockan 10:20 gick tåget från centralen som gick mot Linköping. När vi väl kommer fram så öser regnet ned och då skulle hotellet tittas. De va dock inte så svårt.
Packar upp lite och sen går vi på stan i ett tåg och till stället där Ulrik Munther signerade. och nej de va inte jag som ville ha en autograf av honom, de va självklart Ida som är helt tokig i honom.
Vi står i dee ösande regnet i en timme och så kommer han 15min försent.
Vi går sedan iväg därifrån med en glad Ida.

Han spelade däremot på rix också, och jag har aldrig varit så blöt av regn i hela mitt liv. Att stå i regnet i över en timmes tid, nej de fungerar inte. När de drar igång så börjar dem ju alltid med "husbandet" och nej då funkade de inte för mig, jag var tvungen att gå. Och ja jag var otroligt blöt.

Vi avslutade dagen med en fin middag, "burger King" Haha.






Lite halvdåliga bilder, men skit it nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0