Sunshine like a knife cuts the shadows of our lives, it makes me feel so lonely I could die

Neää det här är inte bra alltså, riktigt dåligt uppdaterat har det varit här alltså. Fyyy på mig! Skärpning alltså...
Men aja idag är det valborg men det är inte dirket så att vi brukar fira det eller vad man ska säga. Vi hade tänkt att gå och titta på elden men så blidde de inte. Annars idag så har jag fotat, mig själv(ego) och marsgrisarna. Sen har det blivit en tur till en djuraffär där sågspån köptes och där jag såg världens sötaste kanin(eller lilla Skrutten är ju självklart sötare♥) men pappa tyckte inte att skrutten behövde en kompis, och så har jag ramat in det bästa jag har ♥ Oo och så har jag försökt att spela sims på min gamla sega data. Fick en chock när jag såg bakgrunden, hade glömt hur den såg ut. Men den va ju riktigt vacker alltså! Men att sen spela gick skit dåligt just för att datan är så jävla seg. Neä så nu har jag gett upp och satt mig vid mammas jobb data xD Haha och nu ska ni få en fiiin samanfattning i bilder!





De fiiinaste jag har! ♥

Sometimes when it rains - Erik Hassle

Juste, sen har Erik Hassle spelat i Örebro idag, elr igår blir de ju nu... Hoppas att de gick bra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0