Vi sa, vi blir aldrig som dom från stan.

Jahapp då, blev hemma idag också... Skit också, men aa känner mig iaf bättre så på måndag blir de nog skola ;D

Men ska väl ta de lugnt idag också, kolla på körslaget på tv4 play. Haha jag gjorde de igår och nu kan jag konstatera att Erik och Simon Hassle är väldigt lika. Han pratade och så typ log han på exakt samma sätt och så prata dem på samma sätt typ ;o Förvånad... xD

Neää nu satt jag och läste en intervju från ngn månad sen och fan där frågade dem om favorit färgen, fan, fan, fan att jag frågade honom de, ångrar det sjukt mycke.. Fan också.. Haha fast den senaste teatern/revy han va på va ngn stans i Farsta xD Bara så ni vet så hatar jag lila nu! Haha. Bara för att ni bryr er...


Oskar Linnros - Ack Sundbyberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0