Den här himla rubriken alltså...

Hej :) Är hemme från en lång och tråkig dag i skolan.. Tyskan är alltid ganska tråkigt, språk är inte riktigt min grej.. På svenskan kolla vi på en skit tråkig film och på idrotten simmade vi på eriksdalsbadet. Alltså jag fattar inte vad vi ska de och göra. De finns ju liksom ställen som är närmare. Aja jag tror iaf att de gick bra. Men de va skit irriterande när de e nio personer som ska simma på en längd. De blir riktigt trångt fy... De e ju anledningen till att jag inte riktigt uppskattar detta.

Men imorrn är de torsdag vilket innebär slöjd. Träslöjd. Neeeej!! Hata, hata, hata... Men aa de e typ bara 4-5 sljödlektioner kvar den här terminen och i åttan är de ju ingen slöjd så jag får väl stå ut. Haha.

Aa och som sagt, rubrik j*veln, de går ju inte att komma på, har ju kört på Erik Hassle låttexter men aa nu börjar de bli så att jag inte kommer på någe, dålig fantasi alltså..

Men puuus och kram <3



Birgit Bidder - Coming down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0