Always to close or to far away

Just nu dunkar musiken högt i öronen och självklart är det Erik Hassle som är musiken. Fy fasen va bra han är, han har ärligt talat inte misslyckats med någonting inom musiken, alla låtar är så sjukt bra. Sen går de inte att tröttna på dem. Jag vet inte hur liksom. Jag lyssnar på dem hela tiden och det e den enda musiken jag lyssnat på sen i juli nu. Jag förstår inte...
Men iaf, nu är det mariefred session som gäller, ahh, älskar ♥ Underbara låtar alltså. Och ni får en årder av mig. Här och nu får ni den. Ni måste lyssna på Mariefred Sessions! På typ spotify, jag lovar ni kommer att älska den ♥
Lyssna..


Världens underbaraste den 25 mars 2011 ♥


Kommentarer
Postat av: världens bästa Elin

men det va väl en låt från den senaste skivan som du inte tycket va bra :p <3

2011-04-19 @ 21:37:22
Postat av: Felicia

Ahh jag vet, arrows men de e min favvo låt nu, ii! Älskar den fullkomligt ♥

2011-04-19 @ 22:29:50
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0