Sometimes when it rains.

Hallojsan :) <3

Så har man klarat av första dagen i skolan. De va fett kul att träffa alla igen fast skolarbete va man ju inte helt uppladdad på, fast de verkade inte lärare heller va :p
Men jaa jag har väl flummat i stort sett hela dagen. Jag har också övat på att vara diskret, vilket jag lyckades med. Hehe. Jag kom fram till att de va så bara för att Erik Hassle sjunger diskret i en låt. Haha.
Men sen ska vi välja någe att skriva om i engelskan. Jag har problem. Jag vill ju skriva om Erik Hassle men har ju redan gjort de i engelska i sjuan... Ahh men jag kan ju uppdatera den mer den här gånger för jag tror att jag vet mer saker nu än vad jag gjrode i december xD

Haha och just nu sitter jag och lyssnar på radion och en person berättar om väder(haha kommer inte på vad de heter) och han började att prata om lilla Tullinge, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0