Nu har en till lång dag gått, och till det blir ett till långt inlägg om den långa dagen.

Aa men idag så har jag varit med familjen och handlat på det älskade ica maxi och så har jag nu fortsatt prata om att jag tycker att vi ska åka till Skellefteå. Har ju gått 15 dagar nu så nu börjas de igen, elr de börjades väl redan för 15 dagar sen men aja :p
Men sen har jag varit ute och fotat med Ida. Hon fick låna min kompaktkamera och så gick vi ut i skogen elr vad man ska kalla de :p
Blev några bra bilder som förmodligen kommer imorrn :)

Sen körslaget då, vem sjöng solo om inte Simon Hassle. Satt och smsa och så kolla jag upp och så vare han som sjöng. Glad tjej alltså, glad tjej. Ska kolla på tv4-play mycke nu (a)


Jag för ett år sen som var jävligt less på att mamma skulle testa att fota med sin nya kamera och ha mig som obejekt :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0