Neäää nu ska jag tjata mig till att åka till Enköping!

Ahapp, igår kom de upp nya datum på spelningar på Erik Hassles hemsida och jag ska fasikens övertala mamma och pappa om att åka till Enköping, de e typ 10 mil härifrån och tar typ en timme, jag ska fan dit! 2 juli..
Annars får jag övertala dem att åka till Norrköping, hehe :P Fast de e ju i och för sig längre, men iaf :p
Elr såå fortsätter jag med Skellefteå, de funkar ju nästan ;o
Haha de SKA gå! :P <33
Fast stadsträdgården i Lidköping skulle ju också funka... Hahah. Elr Danmark... :p

Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi, du och jag kan åka till Enköping själva, fast det tycker nog våra föräldrar inte så mycket om.... men kanske xD <3

2011-04-24 @ 10:03:14
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0