Kom nu Snoffsan! Men kom då, Snoffsan!

Ohh hej å hå! Nu är det äntligen fredag! Ahh som jag längtat till sååå länge.
Men i skolan så hade jag ju matte, ganska kul, och så SO. Redovisningen gick nog ganska bra. Men några killar i klassen satt bara och sucka när jag hade pratat skit mycke och skulle fortsätta prata.  Men de skiter vi i :p

Men aa efter skolan så var jag med Snoffsan. Hahaha. Men aa vi hade de riktigt trevligt. Vi kolla på top modell ochh project runway ocn Snoffsan somnade i soffan. Sen flumma vi på hennes vind, inte liite heller. Hahaha. Och då kom snoffsan till, även kallad Carro :p

Men nu sitter jag och lyssnar på en intervju från p3 imorrse. Vem som va gäst tror jag att ni vet. Och om ni inte vet så va de Erik Hassle. Gillar att han är gäst på massa radiostationer just nu :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0