I was wrong from the start from the bottom of my heart I apologize. What I did to you was hurtful, what I'm going through is hurtful

Fan, fan, fan, fan!! Hade precis skrivit klart inlägget och pang så försvinner det, skit. Antar att detta inlägget blir rätt så kortfattat nu då.

Men aa skolan, måndag helt okej. På NOn hände typ ingenting, på matten så började jag fatta algerbra och ekvationer och i svenskan så redovisade jag och Astrid våran artikel som gick super great alltså. Fast tappa bort mig på ett ställe, men vad gör det om hundra år?

Sen har någe hemskt hänt ;O Ahh har inte lyssnat på den där fina, underbara, bästa låten på snart två veckor. Det är alltså Hurtful jag pratar om, detta är riktigt sårande, it´s hurtful...
Hahah, neää men är skit hungrig nu så måste äta och sen ska jag renskiva typ fem texter om Grekland. Kul.

Haha nu blev inlägget längre än det förra men skit it :p


Jag(som inte vill vara med så tar skydd av min fiiiiina skiva :p♥) och så syster min såklart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0