I held your hand is this the thanks i get ?

Jahapp så var klockan halv sex redan då, snabbt dagarna går.. Men åh vad jag älskar det fina vädret, jag är helt lycklig. Jag älskar när man kan gå ut i bara t-shirt. Kärlek till de!
Men idag har jag ju inte hittat på någe speciellt. Det va meningen att vi skulle städa hemma idag men de e de bara pappa som gjort. Heh, oskyldig tjej... Men aa sen va jag och Ida ute och fota. Men det gick ju lyckat, kameran dog efter tre kort. Japp Carro och Jennie vill iaf ha dagens outfit så aa tog kort och pang så va den död, men aa den får laddas :p
Sen va vi typ bara ute ett tag och tråkade xD

Men vad ska ni hitta på imorrn, är de någon som har lust att hitta på någe med mig? :) <3


Föresten, tänk vad många T:en det är i rubriken xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0