En vecka sen man såg och träffade världens bästa som gjorde mig till världens lyckligaste

Hej allihoooooop! Haha. Men aa hej :P Ähm nu är det då äntligen fredag som man väntat på såå länge. Skolan va ju helt okej. Matten hade vi genomgång i och så fick vi en läxa att vi skulle göra diagnosen nästa fredag, ahh kommer aldrig hinna... Men aja sen på engelskan så gjorde vi typ tre uppgifter och så fick vi 15 gloser. Uhh, och så till sist SOn där vi jobbar om våra länder då. Elr jaa jag jobba i ett häfte som vi fått som då ska vara klart på fredag samt redovisning av länderna. Kul, man har tre lektioner och får läxor i alla tre ämnerna -.-
Men vi slappp iaf mentorsträffen :P

Haha men sen kom jag hem och hade verkligen ingenting att göra, hade liksom ingen fantasi.. Så aa jag gjorde typ ingenting :P Men imorrn ska jag och Astrid iaf iväg och fota och det ska bli trevligt :D


Haha tyckte bara att bilden blev cool :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0