Emmi är bäst, sill är super gott och grönt är en helt underbar färg!

Hej alla superfina finisar :) <3

Måndag och morgon och är skit trött, fast jag gillar ju att jag kan sova längre än till halv sju ;P

Idag är det iaf ingenting som händer, har tänk att jag ska städa rummet så det blir påskfint, haha. Men aa vi får väl se när det händer, jag älskar ju att städa. Host. Haha men aa, jag kommer nog att uppdatera senare idag. Puss och hej leverpastej :) ♥


Fick föresten lite hjälp av Emmi med rubriken :p

Kommentarer
Postat av: Josse

Den här bilden är ju exluksivt graciös xp

Mitt leende...



Sv: Okej, synd :( Vet inte hur man göra annars :(

2011-04-18 @ 14:00:07
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: världens bästa Elin

Astrid ser ju snygg ut (precis som alla andra), hon sitter liksom lite i sin egen värld :D

2011-04-19 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0