Rättning av tävling ;)

Nu har jag bestämt mig för att rätta svaren. Ngr dagar innan än vad jag tänkt. Fy på mig men nu gör jag de iaf :P

På första frågan är svaret 3 juni alltså 1 i och alla hade rätt på den :D

På andra frågan är svaret Tisdag alltså x. Men på den råka jag skriva lite fel så jag skrev 123 men dem som skrev två får ju självklart rätt så alla hade rätt på den me :D

På tredje frågan är svaret 103 dagar alltså 2 och ingen hade rätt på den :(¨

På fjärde e svaret 19 september alltså 1 och då hade också alla rätt :DD

Och femte va ju den jag skrev fel på med en dag (A) så den räknas ju inte. Och nu blir de lottning om vem som vinner. Den som får sista lappen jag drar upp vinner ;)

På första lappen jag fick upp stod de Josse. Så hon vann inte :(
Och inte Jenny heller :(
Och sen stod de mellan Carro och Emmi och på tredje lappen jag kollade på stod de Carro.
Så de betyder att Emmi vann :)

Grattis grattis får vi alla säga till Emmi nu :D :P

Såå då va de avklarat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0