Världens bästa dag i Fillans lilla liv :D <3

Hejj

Japp nu blir de väl ett litet fortsatt inlägg frpn förra men tyckte att de här kunde bli ett eget litet inlägg xD
Men iaf. Efter att jag sluta igår skynda jag mig hem och la typ ut skolgrejerna och la i kameran i väskan (A) och åkte iväg me bussen igen. Vi 5 mötte jag pappa och så gick vi och åt och klockan halv 6 . Elr 17:31 om man ska vara exakt va vi där Erik skulle spela. Men va ju jätte orolig typ hela dagen att biljetterna skulle ta slut och att jag inte skulle få någon (A) men jag stod typ 10 i kön så fick en biljett och på konserten fick jag stå längst fram :D Åhh e så glad (A) Men konsteren va iaf hur bra som helst och jag kommer aldrig att glömma den dagen. Innan hade ju typ 5 juli 2010 varit en ev dem bästa dagarna i mitt liv men nu e de sen 21 september <3 E ju helt knäpp men jaaj
Fast jag e lite besviken för han spela inte min favvo låt fast alla hanns andra låtar e ju också hur bra som helst men iaf xD
Men efter så kpte jag en affisch och en typ påse med honom på :P Heheh . Och affischen e redan uppe så nu finns inte twilight uppe på väggarna längre xD
Men ajja kram ♥


Typ så här såg affichen ut fast de står "Erik Hassle live" i blå text :P <33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0