Ingen skola idag heller :(

Hejj,, blev ingen skola idag :( Igår kväll börja jag må jätte illa igen och gjorde de i morse också :( Sen så typ e jag mkt tröttare vanligt:( Men idag så har jag typ pratat i telefon med Elin hon ringde så då satt vi och prata i typ 25minuter för sen börja skolan så du kunde hon inte prata mer :( Men iaf sen satt jag typ och kolla på vakna med the voice och sen kolla jag på en film :P Men idag skulle vi kommit till tal 45 på matte lektionen och jag låg på 5 men som tur va hade jag matte boken hemma så har typ jobbat lite matte också. Fast ligger bara på tal 21 elr ngt sånt men ska fortsätta med de i helgen :) Men aja finns inte så mkt mer at skriva xD Men bli kanske ett till inlägg de vet man aldrig i för väg :P Thihhi. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0