Usch för dans !!



Halloj, har precis kollat på idol. Uppäckte typ att jag sa att jag hejjade på typ alla xD Elr inte riktigt alla men nästan.
Aja i skolan idag så vare matte, musik och idrott. Idrotten va typ den tråkigaste idrotten som har varit. Joop vi skulle dansa. DANSA. Usch va jätte tråkigt och va as dålig på de och så skulle vi sisa de för halva klassen och jag skulle stå längst fram och jag kunde ingenting. Usch de va hemskt. Men nu är de över. För den här gången iaf...

Men har typ pluggat ganska mkt ikväll. Elr lite iaf. Har ju tyska till imorrn. Klockan. Fast när pappa förhörde mig kunde jag de. Som tur e eftersom att jag typ inte kunde någoting förra veckan (A)
Hehehh.

Men aja kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0