Söndagen den 12 september xD


Grekland i sommras <3

Hejj :)

Tänk de blev inget inlägg igår. Fast jag satt inte vid internet igår alls. Jag spela bara sims:P

Men eftersom att jag va sjuk så missa jag hela cupen. Inte så kul men nu är jag frisk igen iaf så imorrn blire skola.
Men idag så har jag typ rensat bilder från kameran. Radera typ 4-5 hundra. Kanske inte jätte mkt men de blev lite iaf. Sen så har vi typ haft "städdag" hemma. Och dem dagarna gillar jag inte direkt. Men har städat rummet(fick hjälp av pappa xD) och sen så har jag städat skruttens bur. Så nu e de fint i rummet och i buren.
Men idag så har också skrutten och marsgrisarna (marsvinen) träffat varandra för första gången. Trixe och Lanban va ganska rädda för lilla skrutten. Speciellt Laban men dem måste ju vänja sig för dem kmr att få träffas flera gånger :)

Men så säger vi grattis till jozzys.blogg.se som fyller år idag :) Grattis, grattis säger vi.

Men nu så ska jag.. hmm vad ska jag göra ? Typ ingeting men iaf kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0