Sjuk och första "veckans låt "

Hejj

Orkade inte blogga i morse viste typ inte vad jag skulle skriva xD Men nu vet jag de. Elr kanske iaf. Men e hemma från skolan idag med så e fortfarande sjuk. Men har typ suttit vid datan hela dagen och inte haft speciellt kul. Och samtidigt har jag ju lyssnat på musik. Och så kom jag på att jag prata ju om veckans låt förut. Så nu fixar vi väl de. Jag lägger in en låt varje fredag (ska försöka iaf ) och så får ni hissa och dissa och säga vad ni tycker. Så här kommer första låten...


Ellie Goulding Starry Eyed

Aja hörde den iaf för första gången på en musikkanal hemma. Fast jag visste ju vem hon va innan... Har lagt ut en annan låt med henne också xD Men iaf:P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0