E man förvånad över att just jag gör de ??

Hejj,, hahah jag e ju sååå duktig ibland. Elr inte. Jag skulle ju plugga som vanligt när jag kom hem. Har ju massa läxor. Men jaa gissa vad jag gör då. De börjar med att jag sätter mig på golvet och kollar på tv och sen lägger jag mig på golvert och kollar på tv och sen somnar jagxD På golvet. Jag förstår inte riktigt. På golvet just. Och de e inte första gången jag gör de. Men de e bara de att jag vakna för typ 20 minuter sen. Alltså tjugo i sju. Såå bli inge plugg idag men har ganska mkt tid på mig att göra dem iaf och tyskan kan jag rätt bra iaf :P
Men hinner inte skriva om idag och de gör kanske inte så mkt men kram <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Men Fillan då :P

2010-09-30 @ 17:23:09
URL: http://jozzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0