Vet världens sämsta uppdatering :/

Hej ,, vet att jag inte bloggat men så e de ibland. Skulle göra ett inlägg igår men så e de något konstigt med datan så den gick ut därifrån hela tiden så jag gav upp xD

Men nu e jag iaf hemma. E sjuk, jätte ont i halsen så ska till vårdcentralen snart så ffår vi se.
Men aja de jag gör när jag är hemma e ju såklart att lyssna på Erik Hassle och nu va jag inne på hans hemsida igen och fick se att han skulle spela på ett till ställe där de inte e åldersgräns och Fillan hinner väl bli ganska glad innnan jag ser att de e i Norrbotten -.- Åhh och jag tyckte att de skulle bli omöjligt att få åka till skåne vad e de här då !?
Stackars lilla mig men ska iaf fortsätta att lyssna på den underbara musiken :)

Åhh vänta nu kom jag på en sak (A) Vet ni vad Josse sa igår ? Elr Jenny fast hon typ inte fick. Jopp Josse jar sagt att hurtful, don´t bring flowers och standing where you left me är bra !! Hhaha och nu ska jag nämna de varje dag !! :D

Hahah men nu säger jag kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0