Kul me Carro, Emmi och Emma :D <333

Hejjjj,,  har inte riktigt haft tid me att blogga. Men nu gör jag de iaf. Igår så följde Emmi med hem och då gick jag hem och packa väskan eftersom att vi skulle sova hos Carro. Sen så spela vi typ uno och lyssna på spotify xD
Men sen så gick vi till Carro och handla godis och pizza. Fast vi gick på konsum i typ en halvtimme för vi visste typ inte vad vi skulle köpa xD
Men så åt vi och så kom Emma och så åkte vi och kolla på någon talang tävling som en i min klass va me i. Hon va jätte duktig fast de va typ alla som va me.
När vi kom hem igen va klockan typ kvart i tio, tio och då ville Emma typ kolla på musikalen som vi gjorde i feman. Fast aa hon ville ju bara kolla där några i våran klass va med och de va väl bra för annars hade vi fått sitta där vääääldigt länge.
Men vi hade iaf lust att kolla på film sen och då blev de typ patrik 1,5. Hahaha men sen så säger Emma typ
" Är de inte någon som e trött "
Och då säger ju jag och Emmi såklart
" Jooo "
OCh Carro säger
" Nepp" (säklart)
Men efter ett tag märker jag att jag typ blir tröttare och tröttare och då sätter jag mig upp och efter ett tag så ser jag att Emma och Emmi redan har somnat i soffan xD
 Så jag och Carro väcker dem. Elr Emma vakna men inte Emmi. Och så skulle vi typ fixa sängarna. Och då lägger sig Emmi i Carros säng och sommnar igen xD
Hahah men sen iaf när vi (jag, emma och carro) e trötta och ska sova jaa då blir ju Emmi jätte pii och ligger och pratar massor och aa :P
Hahah men vi hade kul iaf <33
Och idag så gick vi upp vi halv 10. Elr vi vakna då och vi åt frukost vid 11 typ. Men vi gick/åkte vid 3 typ för Carro har simning och sen har vi ju massa läxor som jag sa innan ;) Men därför har jag gjort läxor när jag kom hem. Va inte klar med kapitel 6 på svenskan så nu e de klar, sen har jag övat på några ord vi skulle ha prov på i svenskan och dem kan jag ganska bra nu. De e typ 2 stycken jag e osäker på (A) Sen så kan jag nästan engelskan som vi också ska ha prov på. Men matten e bara konstig. Heheh. Kommer alllldriiiiiig att klara provet :(

Va de någon som orka lääsa ??
Men kram iaf <333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0