Suck Jenny...

Heeejjj ,, vet ni vad ?? :O Joo jag lyssnar faktiskt inte på musik nu kom jag precis på :O Magiskt va??
Men iaf. I skolan idag fick vi tillbaka matte proven. Blev inte nöjd alls. Fick as dåligt.
Men på musiken så lyssna vi typ på några låtar och så skulle vi skriva vad vi tyckte hände, känslan, färg och maträtt :P Hhaha va inte direkt kul -.-
Men på idrotten skulle vi typ svara på frågor och jag va as trött. Höll typ på att somna xD
Men när jag kom hem lyssna jag såklart på Erik Hassle. Går inte att inte lyssna på honom ♥
Men så gjorde jag svenska. Mitt land fick typ heta guami :P Hahha lekte lite igår och så kom jag på de namnet och nu får landet heta de :P

Men nu så ska jag fortsätta med att klicka bort alla bilder på taylor lautner skickar till mig hela tiden-.- Hmm kanske ska skicka något till henne också... :P

Haha men Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0