Inte för att ni direkt bryr er..

Haha har lite tråkigt...

Så här,, inte för att ni direkt bryr er....

Nämn något som gjorde dig glad igår: När jag vann 3 skivor jag budat på xD
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt vid datan
Det sista du sa högt: Japp
Det senaste någon sa till dig: Vi åker iväg nu då xD
Vad har du druckit idag: Juice och vatten
Vad var det senaste du åt: Pepparkaka
Vad var det senaste du köpte: 3 skivor :P
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkbrun
Vad är det för väder hos dig nu: Grått och kallt
Godaste glassmaken: Lime, kaktus
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, vet inte riktigt. Tror inte de..
Sover du tungt: Vet inte
Drömmer du mardrömmar: Ibland, fast de händer inte dirket ofta
Trivs du med ditt jobb: Haha har inget :P
Favoritklädsel: Typ jeans och någon tröja
Favoritlåt just nu: Typ alla med Erik Hassle :P
Vad ser du om du tittar till höger: Farmors braskamin ( elr vad de nu heter xp )
Vad gör dig glad just nu: Dem bästaste låtarna som jag lyssnar på xD
Vad ska du göra härnäst: Ingen aning
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad. Tror jag. 
Favoritgodis: Jättesalta lakritsdöskallar
Kläder just nu: Jeans, en t-shirt och en tjocktröja jag fick låna av farmor
Sommarplaner: Ingen aning
Hur många kuddar sover du med: 3
Spelar du något instrument: Nopp, fast vill spela gitarr :P
Morgon eller nattmänniska: Morgon
Vad är viktigast för dig: Typ vänner och familj
Är du kittlig: Jepp
Snarkar du: Neää, tror inte de
Stjärntecken: Skytt
Äckligaste insekten: Getingar ! Elr neä jag vet inte...
Längtar du mest efter just nu: Haha vet inte de heller. Elr joo jag saknar den 5 juli och 21 september 2010 <3

Kommentarer
Postat av: emmi

fillan på den här frågan äckligaste insekten svarade du geting, så min fråga är:

tycker du att Erik hassle är äcklig? :P<3

KRAM :D<33

2010-10-31 @ 17:08:42
Postat av: Fillan

Svar till Emmi :

Haha kom på de när jag skrev de.. Därför skrev jag " elr neä jag vet inte "

Men neä de tkr jag inte ! :P

2010-10-31 @ 18:16:21
URL: http://ffillann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0