Inte en enda läxa sen flera, flera veckor :D Elr joo föresten har en läxa nu me-.-

Hejj, hejj <3 /Hahaah fin rubrik va?? Elr inte. Men kommer man inte på något så gör man inte xd

E hos farmor nu :) Vi ska typ fira pappa eftersom att han fyllde igår.

Men i skolan hade vi typ nutitsorgientering elr vad de heter. Men de va jätte svårt iaf och hoppa över massa frågor xD Men så hade jag engelska prov och så fick vi tillbaka förra provet. Hade jätte mkt fel fast de viste jag redan innan att jag skulle få. 
 
Men nu är jag somsagt hos farmor. Och ngn som kan gissa vad jag gör ??
Jooo lyssnar på spotify :O Och kan ni gissa vem jag lyssnar på ?
Erik Hassle :O Hmm har de hänt någon gång innan ? xP

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Almby

Hade nutids provet idag,,, känn dig inte ensam jag skippa oxå masså frågor XD

2010-10-05 @ 18:51:10
URL: http://nummer4.devote.se
Postat av: Jenny

Nej..bara 10654810 ggr innan..helt obekant

2010-10-05 @ 21:28:57
URL: http://jennyybengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0