Hej, hejj :) <3

Hejj,,, jag tror att jag bestämt mig för att ha den här bloggen fortfarande. Gillar den här mycket mer tror jag <3
Men iaf. I skolan så hände de inge speciellt direkt. Bara vanlig tråkig skola och Mårten bestämde sig som sagt för att sätta upp våra skolfotton. Blev inte speciellt bra men jaja vad gör de.
När jag kom hem gjorde jag massa svenska och efter att vi ätit gick jag inte i köket och så blev alla dörrar stängde när jag klickade igång min underbara skiva. Stackars mig :(
Men nu kom jag iaf på¨att jag lyssnar på Erik Hassle så ska nog göra de. Fast sen om ett tag tror jag att jag ska gå och lägga mig så bloggar nog inte mer sen ;)
Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Astrid

Du blev jätte fin på skolfotot! :)♥

2010-10-13 @ 18:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0