Fortfarande hemma och sjuk :/

Japp och så har jag inte bloggat på hela dagen igen -.- Aja var iaf hemma idag e fortfarande sjuk. Blää. Men vad ska man göra?
Neä finns typ ingenting att göra så jag satt typ och lyssna på ngn kanal med bara musik på men efter ett tag blev det samma låtar igen som de va innan.
Sen så skulle jag försöka att sticka så de skulle vara lite lättare på slöjden med de gick såklar inte. Och när jag sen skulle göra matte så fatta jag ingenting. Så ska göra de imorrn för de blir ingen skola då heller :(

Men jag har tänkt att ha en tävlingen igen. Heheh. Men om man har en blogg vinner man ju länkningar och annars blir de typ inge pris elr vad man ska säga.
Men har typ tänkt att ha dagens fråga. Men de blir många dagens frågor tror jag. Men nu kanske jag skriver en fråga och så har ni till imorgon kväll på er så e de en som åker ut då osv.
Fast e de okej för dig Carro elr tycker du att jag härmar din för mkt ? :D Tar bort de isf ;)
Men hinner iaf skriva en liten fråga nu... xD

På vilken tv kanal visas programet " svenska new york fruar" ?

Hahaha va kanske inte jätte svår men iaf... Då blir de ju lättare att fortsätta vara med ;)

Aja kram ! ♥

Åh just de. Vet ni vad ?
Joo jag valde ju att inte gå upp så tidigt eftersom att jag viste att jag inte skulle till skolan. Men så vaknar jag ganska tidigt och så håller min syrra på att kolla på vakna med the voice och så hör jag Ida säga " det här skulle fillan sett"
Sen så berättar hon att dem pratade om rödhåriga och då visade dem en bild på Erik Hassle :D
Typiskt att jag misa de men jajja.

Nu så kram <3

Kommentarer
Postat av: amale

Svar på frågan:

På kanal 3.

2010-10-18 @ 21:52:37
Postat av: Jennie

Kanal 3! :)

2010-10-19 @ 15:40:10
URL: http://jennyybengtsson.blogg.se/
Postat av: Elviz

Fråga: ...Tv4? o.o

2010-10-19 @ 15:41:03
Postat av: Sandra

Fråg: På vilken tv kanal visas programet "svenska new york fruar"?



Svar: På tv3

2010-10-19 @ 15:46:40
Postat av: Anonym

Haha, jag vet inte :P

5:an

2010-10-19 @ 17:34:35
Postat av: Lina

Dä ä lugnt:-P <3



Svar: 3:an:-D

2010-10-19 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0