EMMI ÄR BÄST! Tuta och Kör

Hejj, haha kom inte på rubrik så fick lite hjälp av Emmi xD

Så var lördagen snart slut. Tragiskt... xD
Nu sitter jag och tillbringar kvällen genom attt chatta med Emmi och Jenny istället för att vara med familjen och min kusin som e här. Men sån e jag.. xP
Och såklart lyssnar jag på Erik Hassle. Hade typ panik idag för att jag inte lyssnat på hurtful någon gång men nu så.. :D

Men idag har jag inte gjort speciellt mkt. Eller min kusin kom som sagt på förmiddan så va ju med henne lite och sen kom gammelmormor och fika.
Men på kvällen satt vi i vardasummet och åt och så kolla vi på " så mycket bättre " och då va de typ om tomas di leva. Men så visade dem ett litet klipp från när han va från grönan. Och jag såg ju direkt att det va den 4 juli 2009. Av någon anledning... Men så filmade dem två styckna i pubilken och gissa vad det stod på en tröja? Joop " Erik Hassle " !! Åh så glad man blir när man ser såna tröjor :D

Men kram kram :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0