Dansfilm och matte prov ...



Heja alla hopp :D ( hmm undrar vad jag fick de ifrån :P ) Men iaf. I skolan idag så hade jag ju matte prov. Gick ganska bra tror jag. På musiken så blev vi indelade i grupper och i gruppen så skulle vi välja en vanlig visa. Typ 3 gubbar som vi tog och sen så skulle man typ sjunga den och så skulle vi komma på en ny typ verision av dem elr vad man säger. Fast man skulle ju inte ändra texten. Aja vet inte om ni fattar e typ sämst på att förklara xD
Men på idrotten kolla vi på någon dansfilm. Den va faktiskt ganska bra :P

Men när jag kom hem skulle jag göra läxor. Tyska då. Ska ju typ redovisa en lite pjäs imorrn. Men så hittar jag inte tyska boken så får typ panik och springer runt och letar överallt. Men jag hitta den. Längst under sängen -.- Jag undrar vrf jag lagt den där xD

Hahha men iaf. Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0