Börjar dåligt, slutar bra



Hejj,, ingen bloggning idag då... Men dagen börjar ju inte så bra.. försover mig och tappar mobilen bakom sängen och så hittar jag ju den inte -.- Men sen så kollar man ju ut genom fönstret och så ser man snö !! Öveallt. Bläää. De va bara kallt och usch. Men jag hinner ju till skolan iaf.
Aja i skolan redovisa vi tyska. Gick sådär. De blev lite konstig. Men så hade vi SO och prata om FN.

Men efter skolan följde Carro med hem. Vi kollade på film. Bröloppsduellen ( stavning ) men sen så satt vi vid datan och sen ville Carro läsa några " okej " tidningar :P 

Aja men nu sitter jag och lyssnar på sveigesradio.se Hahah. Men Erik Hassle va gäst där idag så man måste ju lyssna. Haha det är 36 minuter och jag har lyssnat i 10 minuter. Tss:P

Aja hejdå :) <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0