Rubriklös xD

Hej,, har inte kunnat blogga innan Idag. Mamma har jobbat men jajja nu sitter jag här iaf.
Utvecklingssamtalet igår gick bra skulle jag tror, efter åkte vi ( jag och mamma ) till djuraffären och så kom vi på att Skrutten behöver en kompis för att alla andra kaniner hade en kompis och man såg att den gillade att ha en kompis så nu måste Skrutten få de. Men vi får se vad som händer med de.
Fast sen så gjorde jag ju såklart lite engelska också.

Men idag så hade jag tänkt att göra matte men fatta typ ingenting så mamma elr pappa ska hjälpa mig i helgen sen.
Men då fick jag för mig att jag skulle städa så nu har jag städat rummet. Elr jag e inte klar riktigt än, ska damma på lite ställen, damsuga och torka golvet men sen så.

Japp men nu sitter jag här och lyssnar på Erik Hassle samtidigt som att jag tkr att det här inlägget blir för långt så kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0