Träningen

Japp då skriver vi om träningen nu och vad som hände.
Jo för de första var vi bara 6 personer. 4 borsta alltså. Hade vanligt uppvärmning sen blev de lite konditionsträning, kasta gris på ett annat sätt. Jo då skulle man vara två och två. Jag va me Amanda:) Sen skulle en börja att skjuta och om man träffade skulle den andra stå på samma ställe och skjuta två ggr. Om den träffade började man om igen kan man säga. Men om man missade då fick man ett "G". De var kul förutom att jag blev gris en gång och nästa gång blev jag luftballong:P Förlorade alltså  båda gångerna:P
Sen spela vi match. 3 mot 3. Sen gjorde vi ngt som hette "stress" tror jag:P Och sen match igen:)
En rolig träning som alla andra men nu måste jag gå och äta.
Bli kanske ngt inlägg till sen. Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0