Jag kmr faktiskt inte på vad jag ska ha för rubrik...:S


Hehhe:P Kolla vad ljusa ögon jag har:O :P

Men nu e jag hemma från skolan igen. Som sagt så var vi på bibblan. Låna två engelska böcker för vi fick de som läxa i engelska. Men en svensk bok hade jag redan:)
På SOn kollade vi på en film som jag inte fatta nånting av men som tur va så gjorde inte Emmi de heller:P
Tillslut kom Björne med ngr lappar och sen fick vi går hem så jag följde me Elin till centrum. Jag tror att hon skulle kolla kläder och solglasögon:) Vet faktiskt inte om hon hitta någraXD Men imorrn har Ida dansuppvising. Elr har jag redan berättat de:S :P men nu så ska hon på genrep:D
Så men kram från lilla, lilla mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0