:D

Hejj:)

Blev inge inlägg igår men de gör ju inte så mkt:P

Idag har lilla jag varit hos josse och vi hade kul:) Hon skulle hjälpa mig att fixa en header men de gick inte:S Jaja. Blev inga bilder men hon kanske lägger in sen.

Och som ni ser så har jag fixat designen. Igen:P Men var de bättre innan? Snälla svara. Vill veta om jag ska fixa tillbaka den jag hade innan..

Och nu har Carro kommit hem! Jippie!:D Så imorrn ska jag äntligeeeen få träffa henne! Lääääääängtar!:D

Så om man skulle samanfatta den dag så skulle jag säga :D

Nu med kramar från lilla, lilla mig<3

Kommentarer
Postat av: Jossi

Den är jätte fin!! SMS mig när du vill att jag ska fixa bloggen åt dig!

2010-05-10 @ 16:58:11
URL: http://jozzys.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker också att den är finare nu<3

2010-05-10 @ 18:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0