Carro:P<3

Hejj:)

SOm jag skrev innan så va snälla Carro här idag:)<3 Först så skulle hon hälsa på marsvinen men hon våga bara mata dem:P Efter ett litet tag gick vi till köket för att äta mellis och gick sedan in i vardagsrummet och kolla på film. Twillight!:D<3 Elr försökte kolla på film för jag va ju lite galen som jag brukar va när jag va me Carro och efetr lite övertalning sen fick jag me henne att gå och köpa glass:D Köpte en varsin magnum gold. Jätte god testa den:D Sen va vi ute hela tiden och typ gunga gungbräda:P Typiskt oss men såna e vi:)
Men nu kvart i åtta skulle hon hem:( Sen ses vi igen på måndag:)
Hahha. Gammal bild som jag lagt ut förut:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0